مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-15ورزشي

سفر رییس کمیته ملی المپیک افغانستان به ایران برای پی گیری مشکلات ورزشکاران مهاجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری صدای افغان(آوا) تصاویری که در اختیار خبرگزاری آوا قرار گرفته، نشست نظرمحمد مطمئن، - به دنبال سفر یک هیئت سه نفری از کمیته ملی المپیک افغانستان به ایران، نظرمحمد مطمئن، رییس این کمیته نیز به منظور بررسی مشکلات ورزشکاران مهاجر در جمهوری اسلامی ایران و رایزنی با مقام های ورزشی ، به تهران سفر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری صدای افغان(آوا) تصاویری که در اختیار خبرگزاری آوا قرار گرفته، نشست نظرمحمد مطمئن، رییس کمیته ملی المپیک حکومت اسلامی طالبان را با جمعی از فعالین ورزش مهاجرین در تهران نشان می دهد.

در این دیدار، نظرمحمد مطمئن با شماری از فعالین ورزشی مهاجرین که بیشتر نمایندگان فوتبال مهاجرین اند، دیدار کرده و مشکلات و طرح های پیشنهادی آن ها را گوش می دهد تا در دیدار با مقامات و مسئولین جمهوری اسلامی ایران در تهران و همچنین حکومت اسلامی طالبان در کابل، برای حل این مشکلات تلاش کند.

برخی فعالان ورزش مهاجر مهاجر در این دیدار با رییس کمیته ملی المپیک حکومت اسلامی طالبان در تهران، به مواردی از مشکلات ورزشکاران مهاجر از جمله خروج و مراجعت کسانی که برای بازی های ملی انتخاب می شوند، ورود بازیکنان مهاجر به تیم ها و لیگ های سطح بالای ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس کمیته ملی المپیک افغانستان به ایران برای پی گیری مشکلات ورزشکاران مهاجر

سفر رییس کمیته ملی المپیک افغانستان به ایران برای پی گیری مشکلات ورزشکاران مهاجر