مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-15ورزشي

بی ثباتی و حاشیه در گلف قم / بازخواست آقای رییس توسط فدراسیون گلف


استعفاهای متوالی در هیات گلف استان قم این هیات ورزشی را به یکی از پرحاشیه ترین هیات های ورزشی قم تبدیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هیات گلف یکی از 49 هیات ورزشی فعال در استان قم است که زیر مجموعه خود رشته هایی نظیر مینی گلف، وودبال، بهکاپ و کروکت دارد و در سال های اخیر توانسته ورزشکارانی در هر دو بخش آقایان و بانوان جذب کرده و گام هایی در مسیر پیشرفت بردارد اما در سال های اخیر وجود برخی اختلاف ها در این هیات ورزشی که منجر به استعفا و کناره گیری بعضی ارکان هیات شده، گلف قم را از متن به حاشیه برده است.

در گلف قم چه می گذرد؟ معلوم نیست در گلف قم چه می گذرد که هیات گلف برخی افراد را به یک باره از مسوولیت خود برکنار می کند و از سوی دیگر عده ای از اعضای هیات را وادار به استعفا می کند، اتفاقی که در ماه های اخیر برای نفراتی همچون سیدمحمد علویون، اعظم خودکار، ویدا فرحان و معین رشیدی مقدم رخ داده است.

ماجرا از چه قرار است که گلف با وجود اینکه کمترین جمعیت ورزشکار سازمان یافته در مقایسه با سایر هیات های ورزشی را دارد اما از نظر حواشی ورزشی با هیات های پرجمعیت رقابت می کند، در گلف قم چه خبر است که افراد دست اندرکار این هیات فرار را بر قرار ترجیح داده و ناگزیر به کناره گیری از مسوولیت خود می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی ثباتی و حاشیه در گلف قم / بازخواست آقای رییس توسط فدراسیون گلف

بی ثباتی و حاشیه در گلف قم / بازخواست آقای رییس توسط فدراسیون گلف