مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-15فرهنگي

2 هزار اثر به دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم ارسال شده است


دبیر دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم گفت: 120 هنرمند عکاس در این رویداد با بیش از دو هزار اثر در بخش های تک عکس قم، تک عکس آزاد، مجموعه عکس قم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم، ابراهیم سلیمانی در گفت وگویی اظهار داشت: این دوره از دوسالانه مذکور، با اقبال و استقبال خوب هنرمندان عکاس کشوری مواجه شده است.

وی افزود: به دلیل استقبال پر شور هنرمندان عکاس از قم و بسیاری از استان های ایران اسلامی و برای سهولت انتخاب آثار برای نمایشگاه و کتاب قم 1400 ؛ ابتدا آثار را برای پالایش و انتخاب اولیه در اختیار هیات محترم انتخاب قرار دادیم و پس از انتخاب 700 اثر از بین بیش از 2 هزار اثر رسیده به دبیرخانه؛ مقدمات داوری را برای امروز (24 اسفند) فراهم کردیم.

  سلیمانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، داوری آثار واصل شده، توسط هیات داوران در نگارخانه فرهنگ شهر قم در حال انجام است.

  سلیمانی افزود: سید عباس میر هاشمی، ساسان مویدی و محمد نوروزی از تهران و حجت الله عطایی و امیر حسامی نژاد از قم اعضای هیات داوری؛ این دوسالانه هستند.

   وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: این دوسالانه عکس؛ با هدف برگزاری نمایشگاه، معرفی برگزیدگان، تدوین و چاپ کتاب عکس قم 1400 برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار اثر به دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم ارسال شده است

2 هزار اثر به دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم ارسال شده است