مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-15حوادث

تسریع ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان فارس


برای تسریع در ایمن سازی محورهای مواصلاتی نیروی انتظامی، سازمان راهداری، اورژانس و آتش نشانی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری فارس از شیرا ز محمد هادی ایمانیه پیش از ظهر امروز در رزمایش طرح انتظامی و ترافیک ویژه سال 1401 که با حضور مقامات استانی در مجتمع شهید فعال برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: بعد از 2 سال از آغاز شیوع بیماری کرونا به علت کاهش آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری ، پیش بینی می شود تعداد زیادی از مسافران به استان فارس به ویژه به شیراز سفر کنند.

ایمانیه افزود: برای تسریع در ایمن سازی محورهای مواصلاتی نیروی انتظامی، سازمان راهداری، اورژانس و آتش نشانی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

استاندار فارس بیان کرد: آشکارسازی نقاط پر خطر، تعمیر دوربین های جاده ای و آمبولانس های هلال احمر، اطلاع رسانی خطرات ناشی از انفجار ترقه چهار شنبه سوری از طریق  صدا وسیما و رسانه از دیگر برنامه های در دست اجرا است.

رییس شورای تامین استان فارس اضافه کرد: بیش از 16 هزار فوتی در سال گذشته در تصادفات جاده ای، 20 تا 25 درصد قطع نخاعی غیر قابل برگشت و نیز تایین فارس به عنوان 3 استان اول ناشی از جرح و تصادف، نشان از بی توجهی به نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان فارس

تسریع ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان فارس