مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-15دانش

دستگاه ایران ساخت درپوش بطری تولید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین ابراهیم پور عضو هیئت مدیره شرکت ماشین های پارس با اشاره به این که دستگاه تزریق چرخشی درب بطری پلاستیکی برای قالب گیری و فشرده سازی مداوم استفاده می شود، - دستگاه تزریق چرخشی درب بطری پلاستیکی که در تولید درپوش های پلاستیکی توسط صنایع استفاده می شود توسط یک شرکت دانش بنیان تولید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین ابراهیم پور عضو هیئت مدیره شرکت ماشین های پارس با اشاره به این که دستگاه تزریق چرخشی درب بطری پلاستیکی برای قالب گیری و فشرده سازی مداوم استفاده می شود، گفت: دستگاه تزریق چرخشی درب بطری پلاستیکی به عنوان نوآوری نسل دوم پردازش قالب گیری درپوش پلاستیکی، همه اندازه های CSD و درب بطری های آب را تولید می کند.

دستگاه تزریق چرخشی درب بطری پلاستیکی، درب بطری با کارایی و کیفیت بالا تولید می کند و محصولات با مواد رزین PP و PE را نیز تولید می کند.

دستگاه تزریق چرخشی تمام اتوماتیک بوده و با راندمان خروجی بالا، مصرف کم و صرفه جویی در زمان و انرژی یک دستگاه ایده آل برای تولید انواع درب بطری به حساب می آید.

کنترل خودکاردستگاه تزریق درب بطری پلاستیکی چرخشی کاملا توسط رایانه کنترل می شود و از پایداری و دوام عالی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ایران ساخت درپوش بطری تولید کرد

دستگاه ایران ساخت درپوش بطری تولید کرد