مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-15پزشكي

خطر افزایش موارد ابتلا به کرونا در خوزستان با آغاز سفرهای نوروزی وجود دارد


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان با اشاره به افزایش تعداد مراجعان و بیماران شناسایی شده در استان گفت: با آغاز سفرهای نوروزی و کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی احتمال روند افزایشی موارد ابتلا به کرونا در خوزستان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد علوی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان با اشاره به افزایش تعداد مراجعان و بیماران شناسایی شده در استان اظهار کرد: با آغاز سفرهای نوروزی و کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی احتمال روند افزایشی موارد ابتلا به کرونا در خوزستان وجود دارد.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته سه هزار و 714 نفر به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستانی خوزستان مراجعه کردند که این میزان نسبت به روز گذشته 500 مورد بیشتر شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان ادامه داد: در همین بازه زمانی 18 بیمار کرونایی در بیمارستان های این استان بستری شدند که نسبت به روز قبل هشت نفر کمتر شده است.

  وی از شناسایی 368 بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: این میزان نسبت به روز قبل از آن 62 نفر بیشتر شده است.

   علوی اظهار کرد: همچنین هفت نفر از مردم خوزستان به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند که این تعداد نسبت به روز قبل یک نفر کمتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر افزایش موارد ابتلا به کرونا در خوزستان با آغاز سفرهای نوروزی وجود دارد

خطر افزایش موارد ابتلا به کرونا در خوزستان با آغاز سفرهای نوروزی وجود دارد