مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-15سياسي

مردم داری در دولت کار و کرامت هدف اصلی است


استاندار فارس با بیان اینکه در دولت کار و کرامت مردم داری هدف اصلی است، گفت: هدف از وجود روابط عمومی ها این است که مشکلات و مسائل مردم را با زبان منطقی که قابل انتقال به مدیران باشد، - منتقل کنند.

محمدهادی ایمانیه سه شنبه 24 اسفند در آیین اختتامیه جشنواره روابط عمومی، هنر مردم داری ، گفت: امید و تکیه به جوانان دو ویژگی برجسته بیانیه گام دوم انقلاب است بنابراین ایجاد امید واقعی کار روابط عمومی ها است.

او با بیان اینکه در دولت کار و کرامت مردم داری هدف اصلی است، اظهار کرد: هدف از روابط عمومی ها این است که مشکلات و مسائل مردم را با زبان منطقی که قابل انتقال به مدیران باشد، منتقل کنند.

استاندار فارس بیان کرد: روابط عمومی باید مسائل و نیازهای مردم را جمع بندی و منطقی و به شکل قابل اجرا به مدیر مربوطه انتقال دهد و حتی می تواند برای راهکارها هم به مدیر پیشنهاد دهد یا هم اندیشی کند.

ایمانیه خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید فعالیت هایی که سازمان انجام داده را تبیین کند البته نه اینکه تبلیغ کاذب باشد بلکه فعالیت های واقعی باشد، اینکه بخواهند یک مدیر را معرفی کنند در دولت سیزدهم جایی ندارد چون معرفی شخص مطلوب روابط عمومی ها نیست.

او با بیان اینکه انعکاس زحمات دولت به مردم و انعکاس مشکلات مردم به مسئولان ویژگی یک روابط عمومی موفق است، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم داری در دولت کار و کرامت هدف اصلی است

مردم داری در دولت کار و کرامت هدف اصلی است