مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-15بين الملل

تصویب طرح احداث دو شهرک یهودی نشین جدید در اراضی 48


کابینه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه احداث دو شهرک یهودی نشین جدید در النقب اشغالی واقع در اراضی اشغالی سال 48 را تصویب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عربی 21، طرح شهرک سازی جدید در راستای سیاست های رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از گسترش شهرک ها و شهرهای عربی و محاصره آنها، شامل احداث شهر حریدیه در النقب با اسم کسیف خواهد بود.

همچنین طبق این طرح، روستای نیتسانا در نزدیکی مرزها با مصر توسعه پیدا کرده و به شهرکی برای اسکان 2200 خانواده تبدیل خواهد شد.

تل آویو طرح پنج گانه ویژه النقب را برای توسعه جامعه بدوی با بودجه حدودا پنج میلیارد شکِلی تصویب کرد و این به معنای استمرار اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی از جمله تخریب خانه ها و مصادره اراضی عرب ها در النقب و کشاورزی در آن با هدف مصادره آن است.

زییو الکین، وزیر ساخت وساز و مسکن رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است عملیات خاک برداری در اراضی شهروندان عرب واقع در النقب و اطراف آن شامل اراضی اطراف روستاهای عرب نشین تصرف شده ازسرگرفته شود.

فلسطینی ها دو ماه قبل به حملات اشغالگران و تصرف اراضی شان اعتراض کرده و در پی آن درگیری هایی با صهیونیست ها شکل گرفت و ده ها تن از معترضان بازداشت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح احداث دو شهرک یهودی نشین جدید در اراضی 48

تصویب طرح احداث دو شهرک یهودی نشین جدید در اراضی 48