مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-15اقتصادي

فرهنگ و تفکر مدیریت سبز در دستگاه ها نهادینه و عملیاتی شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: مدیریت سبز فقط در دوره های آموزشی، نوشتار و جلسه خلاصه نشود؛ بلکه لازم است فرهنگ و تفکر مدیریت سبز در دستگاه ها نهادینه و عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد فرشکاران ظهر امروز در سمینار مدیریت سبز سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: بررسی ها نشان می دهد مصرف انرژی بویژه آب و برق در کشور ما از میانگین مصرف کشورهای توسعه یافته بالاتر و بیش از حد استاندارد است که همین امر ضرورت پیاده سازی مدیریت سبز را به اثبات می رساند وی افزود: در این ارتباط بینش معنایی و فرهنگ سازی بسیار مهم بوده و صرفا نگاه مادی کفایت نمی‎کند؛ که اگر فرهنگ و بینش مدیریت سبز نباشد در مقابل مصرف بی رویه و تقاضا برای مصرف هیچ مانعی وجود نخواهد داشت.

فرشکاران تصریح کرد: با توجه به اهمیت پیاده سازی دولت سبز در سطح نظام اداری، ارزیابی عملکرد در نظام مدیریت سبز مولفه اصلی و هدایتگر همه فعالیت های مدیریتی در سازمان ها و موسسات کشور و پیامد آن یعنی رشد اقتصاد ملی مرهون سنجش، اندازه گیری، تجزیه و تحلیل، مقایسه و انجام اقدامات لازم در این زمینه است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی یادآور شد: برآوردهای نظام مدیریت سبز که در سطح محدودی از کشور انجام گرفته نشان می دهد جای صرفه جویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ و تفکر مدیریت سبز در دستگاه ها نهادینه و عملیاتی شود

فرهنگ و تفکر مدیریت سبز در دستگاه ها نهادینه و عملیاتی شود