مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-15اقتصادي

متولیان اشتغال در دزفول درپی رفع موانع برای کاهش نرخ بیکاری باشند


متولیان اشتغال و مدیران بانک ها در دزفول برای کاهش نرخ بیکاری با تمام توان به دنبال رفع موانع و آسان کردن شرایط ارائه تسهیلات باشند.

- ، علی فرهمندپور پیش از ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای اشتغال و شورای بانک های شهرستان دزفول که در سالن همایش فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اهتمام مدیران ادارات به اشتغالزایی و آسان کردن شرایط ارائه تسهیلات مهمترین خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه 90 درصد مراجعات مردمی به فرمانداری و سایر ادارات در زمینه اشتغال است، افزود: دغدغه همه ما باید اشتغال باشد و شورای اشتغال تنها جایی است که به صورت رسمی و ساختاری باید این موضوع را پیگیری کند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: تمام امکانات و ظرفیت های لازم برای رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در شهرستان وجود دارد که می طلبد که مسئولان از این ظرفیت ها نهایت استفاده را داشته باشند و بیش از پیش اهتمام کنند.

فرهمندپور با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای اجرای طرح های پربازده اشتغال در سال 1401 توسط ادارات دزفول تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام سخنرانی های خود به 3 مبحث جوانان، معیشت و اشتغال تاکید دارند؛ بنابراین مسئولان و متولیان اشتغال در دزفول باید بیشترین زمان خود را صرف اجرای مصوبات در زمینه اشتغال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان اشتغال در دزفول درپی رفع موانع برای کاهش نرخ بیکاری باشند

متولیان اشتغال در دزفول درپی رفع موانع برای کاهش نرخ بیکاری باشند