مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-15سياسي

بیانیه بسیج دانشجویی علوم قرآنی تهران در پی اعدام جمعی رژیم سعودی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی علوم قرآنی تهران در پی اعدام جمعی رژیم سعودی بیانیه ای صادر کرد و گفت: بار دیگر رژیم سعودی با قتل عامی خونین، - بسیج دانشجویی علوم قرآنی تهران در پی اعدام جمعی رژیم سعودی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی علوم قرآنی تهران در پی اعدام جمعی رژیم سعودی بیانیه ای صادر کرد و گفت: بار دیگر رژیم سعودی با قتل عامی خونین، برگی دیگر بر صفحه تاریک حیاتش را با خون مظلومان آغشته کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:بسم الله الرحمن الرحیموَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ؛ و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می کنند.

(227 شعرا)بار دیگر رژیم سعودی با قتل عامی خونین، برگی دیگر بر صفحه تاریک حیاتش را با خون مظلومان آغشته کرد.

این رژیم منحوس که پیش از این نیز در سال 2016 شیخ محمدباقر نمر النمر و 46 تن دیگر را اعدام کرده بود و خاطره تلخ ماجرای منا و سقوط جرثقیل و حملات وحشیانه چندین ساله این رژیم کودک کش به یمن، در اذهان امت اسلامی هنوز باقیست در جنایتی جدید دست به اعدام دسته جمعی 81 نفر از جمله 41 جوان شیعه زد؛ همچنین برخلاف تمام قوانین و منشور های بین المللی و موازین انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بسیج دانشجویی علوم قرآنی تهران در پی اعدام جمعی رژیم سعودی

بیانیه بسیج دانشجویی علوم قرآنی تهران در پی اعدام جمعی رژیم سعودی