مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-15سياسي

مسجد سنگری در برابر هجمه های فکری و فرهنگی است


مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین گفت: نزدیک به 70 درصد مساجد استان فاقد امام جماعت هستند و تنها 350 مسجد استان امام جماعت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا موسوی مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در دفتر این اداره برگزار شد، اظهار کرد: تدوین نقشه جامع مساجد برای نخستین بار در کشور در قزوین صورت گرفت که به وسیله آن می توان به کلیه اطلاعات مساجد دست یافت.

وی افزود: در حال حاضر اطلاعات هزار و 144 مسجد استان در سامانه اینترنتی M-qa.

ir ثبت شده است.

موسوی خاطر نشان کرد: اگر از مساجد به عنوان مرکز فرهنگی درست جامعه را مدیریت کنیم شاهد آسیب های امروز در جامعه نخواهیم بود چرا که مسجد به عنوان سنگری در برابر هجمه های فکری و فرهنگی است.

  رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان یاد آور شد: به منظور تاثیر گذاری نقش مساجد باید برای امام جماعت محله ها الگو سازی کرد که در این راستا توانمندی، ظرفیت و مشکلات آن ها احصا شده است.

  وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ظرفیت های لازم برای تربیت روحانی و امام جماعت در استان دیده نشده لذا  لازم است تا مدیران ارشد استان برای حل این چالش بزرگ برنامه ریزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد سنگری در برابر هجمه های فکری و فرهنگی است

مسجد سنگری در برابر هجمه های فکری و فرهنگی است