مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:222022-03-15اجتماعي

تیم ویژه سیار واکسیناسیون دانش آموزان استان سمنان تشکیل شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: از آنجا که تعداد زیادی از دانش آموزان هنوز واکسینه نشده اند، تیم ویژه سیار واکسیناسیون دانش آموزان استان باید تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ریواده ظهر سه شنبه در نشست کمیته واکسیناسیون ستاد مقابله با کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری درباره قشر دانش آموز و آمار اندک واکسیناسیون بین این افراد در استان، تاکید کرد: آموزش و پرورش مکلف است تلاش نماید تا دانش آموزان هفت تا 12 سال واکسن خود را تزریق کنند.

وی افزود: فرمانداران استان، تیم ویژه سیار واکسیناسیون دانش آموزان را تشکیل داده و با همکاری دستگاه های دیگر در جهت اقناع سازی مردم در مراکز پر تردد شهر مستقر شوند.

معاون استاندار سمنان گفت: لازم است تا از تمامی ظرفیت های موجود اعم از وجود علما و روحانیون بزرگوار، سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته اطلاع رسانی برای اقناع سازی عمومی استفاده شود.

ریواده با بیان اینکه مردم باید در نظر داشته باشند که تزریق واکسن و استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات، همچنان بهترین روش های مقابله با این بیماری منحوس است، گفت: از ظرفیت طرح شهید سلیمانی بمنظور همکاری مردم با دانشگاه های علوم پزشکی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ویژه سیار واکسیناسیون دانش آموزان استان سمنان تشکیل شود

تیم ویژه سیار واکسیناسیون دانش آموزان استان سمنان تشکیل شود