مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-15سياسي

180سری جهیزیه در کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: 180 سری جهیزیه در راستای ترویج ازدواج آسان و کمک به زوج های جوان بین شهرستان های استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید نصیر حسینی ظهر سه شنبه در آیین اهدای جهیزیه به زوج های جوان در یاسوج افزود: با توجه به گرانی ها، تهیه جهیزیه به یک دغدغه برای زوج های جوان تبدیل شده است و در این راستا باید به جوانان برای تشکیل زندگی مشترک کمک کرد.

وی با بیان اینکه با همکاری گروه های بسیجی و جهادی و سپاه و مؤسسات خیریه این جهیزیه ها می تواند در اختیار افراد قرار گیرد، گفت: همه مسئولان در راستای امر ازدواج جوانان باید کمک کنند زیرا این پیوند به نفع جامعه، انقلاب و اسلام و مکتب تشیع است.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: دشمن تلاش دارد ولنگاری اخلاقی را ترویج کند اما در سایه پیوندهای مقدس، نقشه های شوم دشمن خنثی می شود.

حسینی اظهار داشت: یک جامعه اگر نیروی انسانی نداشته باشد از بین خواهد رفت و باید فرزندانی تربیت کرد که در زمان منجی عالم بشریت توان همراهی در قیام عالم گیر را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با همکاری گروه جهادی و سپاه شهرستان بویراحمد، جهیزیه به زوج های جوان اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180سری جهیزیه در کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود

180سری جهیزیه در کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود