مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-15فرهنگي

بیش از 2 هزار اثر به دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم ارسال شد


دبیر دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم گفت: 120 هنرمند عکاس در این رویداد شرکت و بیش از 2 هزار اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه ارسال شد.

- ایسنا/قم دبیر دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم گفت: 120 هنرمند عکاس در این رویداد شرکت و بیش از 2 هزار اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه ارسال شد.

ابراهیم سلیمانی درگفت وگویی با بیان اینکه این آثار در بخش های تک عکس قم، تک عکس آزاد، مجموعه عکس قم، مجموعه عکس آزاد و در بخش موبایلی (تلفن همراه) و آزاد می باشد، افزود: این دوره از دوسالانه مذکور، با اقبال و استقبال خوب هنرمندان عکاس کشوری مواجه شده است.

وی افزود: به دلیل استقبال پر شور هنرمندان عکاس از قم و بسیاری از استان های ایران اسلامی و برای سهولت انتخاب آثار برای نمایشگاه و کتاب قم 1400 ؛ ابتدا آثار را برای پالایش و انتخاب اولیه دراختیار هیات محترم انتخاب قرار دادیم و پس از انتخاب 700 اثر از بین بیش از 2 هزار اثر رسیده به دبیرخانه؛ مقدمات داوری را برای امروز (24 اسفند) فراهم کردیم.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر، داوری آثار واصل شده، توسط هیات داوران درنگارخانه فرهنگ شهر قم درحال انجام است.

سلیمانی افزود: سید عباس میرهاشمی، ساسان مویدی و محمد نوروزی از تهران و حجت الله عطایی و امیر حسامی نژاد از قم اعضای هیات داوری؛ این دوسالانه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 هزار اثر به دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم ارسال شد

بیش از 2 هزار اثر به دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم ارسال شد