مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-15اجتماعي

مشکل ترافیک تقاطع شهید صادقی حل می شود


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه بسیاری از عابران با نصب چراغ راهنمایی رانندگی در بلوار 15 خرداد راضی بودند، گفت: برای بررسی استاندارد بودن چراغ چهارراه نباید به طول صف توجه کرد؛ - زیرا زمان تأخیر وسایل نقلیه معیار است و این امر در این چراغ به حدود 90 ثانیه رسیده است.

مسعود طبیبی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم، در گفت وگو با ایسنا در رابطه با ترافیکی که به دلیل خیابان تازه تأسیس شهید صادقی در بلوار 15 خرداد ایجاد شده است، عنوان کرد: مسیر جدیدی در این بلوار احداث شد که ترافیک زیادی را جذب می کرد و به همین خاطر برای روان سازی ترافیک این چهار راه چراغ دار شد.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از دلایل نصب چراغ ایجاد نوعی کندی عمدی در حرکت بود، اظهار کرد: سرعت وسایل نقلیه در بلوار 15 خرداد بسیار بالا بود و هفت تن در سال 99 در این بلوار فوت کرده بودند به همین دلیل آرام سازی ترافیک از اولویت های این منطقه بوده است.

وی گفت: روش های متعددی مانند کاهش عرض خیابان و نصب سرعت گیر برای کاهش سرعت وسایل نقلیه استفاده می شود؛ اما بر اساس آیین نامه طراحی معابر شهری یکی از روش های مؤثر آرام سازی ترافیک چراغ دار کردن تقاطع ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ترافیک تقاطع شهید صادقی حل می شود

مشکل ترافیک تقاطع شهید صادقی حل می شود