مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-15اقتصادي

درج اولین اوراق صکوک نوآوری برای یک شرکت دانش بنیان در بورس تهران


معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی از درج نخستین اوراق صکوک نوآوری برای یکی از شرکت های داروسازی با نماد «صنوآور 12» در فهرست نرخ های بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران خبر داد.

- معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی از درج نخستین اوراق صکوک نوآوری برای یکی از شرکت های داروسازی با نماد صنوآور 12 در فهرست نرخ های بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران خبر داد.

معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی از درج نخستین اوراق صکوک نوآوری برای یکی از شرکت های داروسازی با نماد صنوآور 12 در فهرست نرخ های بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران خبر داد.

علی ناظمی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس مجوز پذیره نویسی سازمان بورس و اوراق بهادار، از تاریخ 23 اسفند ماه سال 1400 اوراق مرابحه این شرکت داروسازی به مبلغ 3,000 میلیارد ریال، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و با هدف تأمین سرمایه در گردش این شرکت به منظور خرید مواد اولیه تولید دارو، با نماد صنوآور 12 در فهرست نرخ های بازار بدهی بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت واسط مالی مرداد پنجم را ناشر اوراق مرابحه این شرکت داروسازی و ضامن آن را بانک کارآفرین اعلام کرد و ادامه داد: نرخ سود سالانه این اوراق 18 درصد و مدت اوراق نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج اولین اوراق صکوک نوآوری برای یک شرکت دانش بنیان در بورس تهران

درج اولین اوراق صکوک نوآوری برای یک شرکت دانش بنیان در بورس تهران