مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-15سياسي

مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه در نوروز 1401 در دسترس خواهند بود


رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان قم گفت: مدیران روابط عمومی دستگاه ها و ادارات راه و شهرسازی استان قم در ایام تعطیلات نوروزی در دسترس هستند و برای پاسخگویی به سوالات، - ایسنا/قم رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان قم گفت: مدیران روابط عمومی دستگاه ها و ادارات راه و شهرسازی استان قم در ایام تعطیلات نوروزی در دسترس هستند و برای پاسخگویی به سوالات، شکایات و انتقادات و دریافت پیشنهادهای مردمی و رسانه ها آمادگی لازم دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی رحیمی راد بیان کرد: همزمان با پایان سال و آغاز سال جدید وظایف و تکالیفی برای روابط عمومی ها در ایام تعطیلات نوروزی تعریف می شود که از سوی مرکز ارتباطات وزارت متبوع این دستورالعمل به استان ها ابلاغ شده است.

وی افزود: به همین منظور جلسه ای با حضور مدیران روابط عمومی ادارات شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شد و این دستورالعمل با حضور ایشان مرور، بحث و بررسی شد.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اهمیت حضور مدیران روابط عمومی در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد: در دسترس بودن و آنکال بودن مدیران روابط عمومی و پاسخگویی به شبهات، انتقادات و بررسی پیشنهادها از اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه در نوروز 1401 در دسترس خواهند بود

مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه در نوروز 1401 در دسترس خواهند بود