مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-15سياسي

دلارهایی که یونسکو برای کنترل جمعیت ایران هزینه کرد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان صبح امروز در دیدار با مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رشت،  شاخص های رشد در یک جامعه را سلامت و نشاط دانست و اظهار کرد: در کنار سلامت، نشاط نیز باید در جامعه حفظ شود که لازمه آن نظم، ارتباط با قرآن و مفاهیم معرفتی است.

 کار فرهنگی همه جانبه لازمه تحقق قانون جوانی جمعیت نماینده ولی فقیه در گیلان، سیاست جمعیتی را یکی از چالش ها دانست و گفت: همه دستگاه ها و ظرفیت ها باید کار فرهنگی را در راستای تحقق قانون جوانی جمعیت و خانواده در پیش بگیرند.

آیت الله فلاحتی همچنین بر ضرورت اجرای طرح انطباق تأکید کرد و افزود: در دوره کنونی، گسترش خدمات سلامت حوزه زنان در بخش های بهداشت و درمان باید  توسط بانوان در دستور کار قرار بگیرد.

وی با تصریح بر اینکه احکام و عقاید اسلامی مبتنی بر فطرت انسانی بنا نهاده شده، افزود: طرح انطباق صرفاً خواسته اسلام برای کشورهای مسلمان نیست بلکه در کشورهای توسعه یافته و غربی نیز زنان فطرتاً خواستار دریافت خدمات سلامت خود توسط بانوان هستند و این نوع خدمات را به پزشکان مرد ترجیح می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تأکید بر فراهم آوردن بستر جهت رشد و تعالی انسان ها گفت: در تلاشی هستیم در شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلارهایی که یونسکو برای کنترل جمعیت ایران هزینه کرد!

دلارهایی که یونسکو برای کنترل جمعیت ایران هزینه کرد!