مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-15اقتصادي

ضرورت مدیریت تخصصی و اقتصادی پسماندها در اردبیل


معاون استاندار اردبیل با انتقاد از وضعیت غیراصولی مدیریت پسماند در استان، بر تخصصی، کارشناسی شده و منطقه ای کردن مدیریت پسماندها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان اظهار کرد: جزیره ای عمل کردن در مدیریت پسماندها آسیب زا بوده و باید با منطقه ای کردن مدیریت پسماند، نکات فنی، علمی و اقتصادی نیز در این راستا مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: نباید هر شهرستان تنها به دفن پسماند خود اکتفا کند، آن هم دفن غیراصولی، بلکه باید با مرکزیت چند شهرستان، پسماندهای همه شهرستان ها جمع آوری و با جذب سرمایه گذار، برای بازیافت و اقتصادی شدن این پسماندها برنامه ریزی و عمل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: دفن غیراصولی و مدیریت نامناسب پسماندها در شهرستان های مختلف موجب آسیب جدی به منابع طبیعی و بافت های گیاهی شده و لازم است اقدامات لازم در راستای مدیریت مناسب، تسریع شود.

میرجعفریان تصریح کرد: با توجه به مدیریت نامناسب و تولید و رهاسازی برخی زباله ها از جمله پلاستیک در دشت ها، فضاهای جنگلی و پوشش گیاهی، جلب همکاری مردم، سمن های زیست محیطی و دستگاه های اجرایی با محوریت متخصصان محیط زیست برای مدیریت این وضعیت، ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مدیریت تخصصی و اقتصادی پسماندها در اردبیل

ضرورت مدیریت تخصصی و اقتصادی پسماندها در اردبیل