مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 16:222022-03-15حوادث

هنجارشکنان امشب تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس هستند


جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت : چنانچه افرادی در چهار شنبه آخر سال هنجار شکنی کنند و از خط قرمز پلیس عدول نمایند تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد مشوق در مصاحبه با رادیو خلیج فارس در برنامه پایش در خصوص طرح محله محور و چهارشنبه آخر سال عنوان داشت:مجموعه نیروی انتظامی با توجه به اینکه شادمانی و شور و شعف برای مردم بیشتر از هر زمان دیگری احساس می کند لذا مخالف شادمانی مردم نیست و با شادمانی مردم شریک بوده و تامین کننده امنیت این موضوع می باشد.

وی افزود :نیروی انتظامی بصورت آشکار و پنهان در نوار ساحلی شهر را رصد می کنند و با معدود افرادی که با وسایل محترقه و موتور سیکلت امنیت و آسایش مردم را مختل کنند با قاطعیت برخورد و وسیله نقلیه آنان تا پایان تعطیلات توقیف می کند.

این مقام انتظامی همچنین در خصوص خودرو هایی که تغییر وضعیت انجام داده اند و موجب نارضایتی و مزاحمت مردم می شوند پلاک آنان توسط دوربین های شهری در اختیار شناسایی می شود و با متخلفین بر خورد و ضمن اعمال قانون وسیله نقلیه آنان به پارکینگ منتقل می شود جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در پاسخ سوال مجری برنامه رادیویی مبنی بر اینکه آیا برای مراسم چهار شنبه آخر سال مکان خاصی پیش بینی و در نظر گرفته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنجارشکنان امشب تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس هستند

هنجارشکنان امشب تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس هستند