مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 16:422022-03-15سياسي

متفاوت ترین سلبریتی ها در شبکه افق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، طی سال های اخیر حضور چهره های کمتر دیده شده به جای سلبریتی های مشهور، - ویژه برنامه سین هشتم با اجرای صابر خراسانی و حسین رفیعی و با محوریت چهره های قهرمان، اما گمنام، در آستانه سال جدید روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، طی سال های اخیر حضور چهره های کمتر دیده شده به جای سلبریتی های مشهور، در برنامه های تلویزیونی رونق گرفته و شبکه های مختلفی، برنامه هایی را با حضور این افراد روی آنتن برده اند.

سین هشتم از جمله این برنامه هاست که سال گذشته با اجرای صابر خراسانی و مرحوم علی سلیمانی و به مناسبت سال جدید پخش شد و توانست جزو 6 برنامه پرمخاطب سیما باشد؛ امسال هم این برنامه با حال و هوایی متفاوت و در پنج قسمت به صورت زنده روی آنتن می رود در حالیکه حسین رفیعی جایگزین سلیمانی شده که امسال و به خاطر بیماری کرونا درگذشت.

سین هشتم چهار شب انتهایی امسال ساعت 21 تا 24 پخش می شود و ویژه برنامه تحویل سال هم از ظهر روز یکشنبه 29 اسفندماه آغاز می شود و تا بعد از تحویل سال ادامه خواهد داشت.

هر برنامه شامل چند آیتم مختلف و چند مهمان است، مهمان هایی که هر کدامشان قصه خاص خودشان را دارند و روایت گر ماجرایی هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متفاوت ترین سلبریتی ها در شبکه افق

متفاوت ترین سلبریتی ها در شبکه افق