مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 16:472022-03-15سياسي

احداث 7هزار واحد مسکونی در بهار 1401 درتهران


به منظور همراهی با نهضت مسکن در مرحله اول آن در سه منطقه 16 و 4 و 5 احداث بیش از 3 هزار واحد مسکونی را آغاز کردیم و برای 7 هزار واحد الباقی قبل از خرداد سال آینده تمهیدات لازم انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی در آیین کلنگ زنی طرح تامین مسکن جایگزین گودنشینان باغ آذری با تبریک میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و تقارن آن با بهار طبیعت گفت: کاری که امروز آغاز می شود حاوی پیام های مختلفی است؛ پاسخ معتبر به ایجاد عدالت در تهران و نزدیک کردن فاصله شمال و جنوب است.

هم معطوف به الگوسازی و محله سازی است که با اولویت دادن به نوسازی بافت فرسوده درصددیم الگویی در این نقطه بسازیم و هم معطوف به ایمنی بخشی به این بافت هاست.

لذا باید این کار بزرگ را که در سه منطقه 16 و 4 و 5 با هم آغاز می شود، تبریک گفت.

تخصیص 65 درصد حقوق مستاجران به اجاره بها وی افزود: مسکن یکی از موضوعاتی است که در تهران محل صدمه زدن به معیشت و سبد زندگی مردم است.

در تهران  اگر فردی مسکن نداشته باشد 65 درصد حقوقش باید به مسکن برای اجاره اختصاص داده شود و اگر در طلب خریدن مسکن باشد با شرایط فعلی حدود 70 سال زمان می برد.

زاکانی ادامه داد: از آنجایی که در شهرداری از ابتدا اذعان داشتیم که نمی توانیم نسبت به نیازهای جامعه و شهروندان بی تفاوت باشیم، توجه به حوزه مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 7هزار واحد مسکونی در بهار 1401 درتهران

احداث 7هزار واحد مسکونی در بهار 1401 درتهران