مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 17:222022-03-15اقتصادي

مظلومیت حجاب در نمایشگاه حجاب و عفاف تهران


عضو اندیشه ورز کارگروه مردمی مد و لباس کشور گفت: تنها یک چهارم نمایشگاه «پوشاک، عفاف و حجاب» به حجاب اختصاص داده شده است و در آن محصولاتی نظیر مانتوهای شیشه ای و شلوارهای زاپ دار و حتی تابلوفرش هایی با تصاویر خلاف عرف عرضه می شوند که جای بسی تأمل دارد.

- سجاد زینعلیان در گفت وگو با خبرنگار فارس از تهران در خصوص نمایشگاه عفاف و حجاب اظهار کرد: نمایشگاه پوشاک، عفاف و حجاب که توسط اتاق اصناف تهران از اول مهر تا پایان اسفند ماه برگزار شد و بنا بود که به عرضه محصولات حجاب و عفاف اختصاص داشته باشد از مسیر هدف منحرف شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه به جای عرضه محصولات حجاب، محصولاتی نظیر پوشاک و تابلو فرش به فروش می رسند و تنها یک راهرو به حجاب اختصاص داده شده است.

عضو اندیشه ورز کارگروه مردمی مد و لباس کشور ادامه داد: تشکیل دهنده این نمایشگاه اتاق اصناف تهران است و همه راهروهای چهارگانه زیرنظر آن است؛ اوایل نمایشگاه تصور بر این بود نمایشگاه صنوف مختلف است و راهرویی برای حجاب اختصاص داده شده است، اما اخیراً با توجه به درج برچسب روی محصولات مشخص شده که عنوان نمایشگاه به لحاظ مجوز یا بودجه دریافتی نمایشگاه پوشاک، عفاف و حجاب نام دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلومیت حجاب در نمایشگاه حجاب و عفاف تهران

مظلومیت حجاب در نمایشگاه حجاب و عفاف تهران