مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 18:372022-03-15سياسي

اقدام سپاه بسیار شجاعانه و حاوی پیامی بازدارنده بود


اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران جاسوسخانه صهیونیست ها در شمال عراق، بسیار شجاعانه، غرورآفرین و حاوی پیامی بازدارنده بود.

-  احمد جباری عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مرکز راهبردی توطئه و شرارت رژیم جنایتکار صهیونیستی، بطور قاطعانه و با هوشمندی و دقت ویژه ای صورت گرفت که دشمن را زمین گیر کرد.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در خانه ی ملت با عبرت آموز خواندن حمله ی فوق، امنیت و اقتدار کشور را مدیون فداکاری های پاسداران اسلام و قدرت نظامی و معنوی سپاه دانست.

 جباری رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را غده ای سرطانی خواند که با حمایت همه جانبه ی شیطان بزرگ همواره با اقدامات تروریستی در پی بی ثبات کردن منطقه بوده است.

وی با اشاره به جنایت های این رژیم کودک کش و فعالیت های مخرب آنها در خاورمیانه تأکید کرد که ایران اسلامی علیرغم دفاع از صلح بین المللی و ارتباط برادرانه با همسایگان، هرگز وجود چنین رژیم غاصبی را بر نمی تابد.

دبیر کمیسیون عمران مجلس، اقدام سپاه را غرورآفرین، عبرت آموز و حاوی یک پیام آشکار برای دشمنان اسلام دانست و هشدار داد که هر کشوری بخواهد به امنیت و مرزهای ایران اسلامی کوچکترین خدشه ای وارد کند، با پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام سپاه بسیار شجاعانه و حاوی پیامی بازدارنده بود

اقدام سپاه بسیار شجاعانه و حاوی پیامی بازدارنده بود