مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-15سياسي

مدیر کانون خدمت رضوی استان اردبیل معرفی شد


با حضور مسئولان کشوری و استانی علی حسن زاده مدیر کانون خدمت رضوی استان اردبیل معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که بعدازظهر سه شنبه برگزار شد، مدیر سابق کانون های خدمت رضوی استان اردبیل اظهار کرد: کشور ایران به برکت حضور امام هشتم معنویت و جایگاه والایی یافته و ما نیز افتخار می کنیم که خادم یاران حرم و بارگاه رضوی هستیم.

حجت الاسلام اکبر قیامی با بیان اینکه در سال های اخیر به همت این کانون سازماندهی خادم یاران حرم رضوی انجام شده و شعاع خدمتی این مجموعه ارزشمند توسعه یافته است، خاطرنشان کرد: در مدت مسئولیت سعی کردیم تا با همراهی این مجموعه در کمک به نیازمندان و فعالیت های فرهنگی، معنوی و ارزشی مشارکت کرده و اقدامات مؤثری را در انجام دهیم.

مدیر کانون خدمت رضوی استان اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: تلاش می کنیم تا در دوره جدید فعالیت این کانون تا از ظرفیت معنوی به وجود آمده در راستای پیشبرد بهتر امور به ویژه کمک و همراهی خادم یاران در انجام وظایف و اقدامات شایسته عمل کنیم.

علی حسن زاده گفت: با شکل گیری این کانون در همه استان ها سعی بر این است تا مردم ایران بیشتر از برکات وجودی ارزشی و معنوی امام رضا (ع) بهره برده و بیشتر فرهنگ رضوی را توسعه و ترویج دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کانون خدمت رضوی استان اردبیل معرفی شد

مدیر کانون خدمت رضوی استان اردبیل معرفی شد