مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 18:472022-03-15سياسي

کار موظفی کشور را به جایی نمی رساند/فقدان برکت در مدیر بی تفاوت


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: کار موظفی در ادارات کشور را در ریل توسعه پیشرفت قرار نمی دهد و باید به تلاش جهادی روی آورد.

- ، رضا قاسمیان ظهر سه شنبه در جلسه شورای اقامه نماز استان اردبیل اظهار کرد: مدیران بی تفاوت به نماز قطعاً از مدیریت خود خیر و برکتی نمی بینند و شایسته است در این جلسات معنوی و ارزشی مدیران حضور پرباری را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز غرق در آسیب های اجتماعی هستیم که این شرایط محصول کمبود و فقر معنویت است و بزرگترین راه حل در این زمینه گرایش به نماز و معنویت می باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل از نماز به عنوان سپر در برابر وسوسه های شیطانی یاد کرد و گفت: مدیر و مسئولی که نماز نمی خواند فکر آلوده و طمع انگیز به جایگاه مسئولیت خود دارد و با نظارت بیرونی نمی توان اصلاحی را در این فرآیند انجام داد.

قاسمیان نماز را ابزار نظارت درونی دانست و بیان کرد: انسان با تعظیم در برابر عظمت الهی نه تنها شخصیت متعالی پیدا می کند بلکه از غیبت و تکبر نیز به دور خواهد بود.

وی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از ادارات ما به محل غیبت و ترور شخصیت ها تبدیل شده و این جای تأسف است که بخش عظیمی از ساعات کار نیروهای اداری به دورهمی ها و غیبت های بی نتیجه می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار موظفی کشور را به جایی نمی رساند/فقدان برکت در مدیر بی تفاوت

کار موظفی کشور را به جایی نمی رساند/فقدان برکت در مدیر بی تفاوت