مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-15سياسي

محمد:دژ مرزی در مینوشهر طی چند مرحله برداشته می شود


دژ مرزی مینوشهر در راستای ایجاد فضای گردشگری طی مراحل مختلف، برداشته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، سعید محمد امروز در بازدید از دژ خاکی مینوشهر، اظهار کرد: جزیره مینو دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که حدود 13 کیلومتر دژ مرزی نیز در آن وجود دارد.

وی افزود: برای برداشته شدن این دژ خاکی، نشست های متعددی با ستاد نیروهای مسلح برگزار شد و موافقت برای برداشتن این دژ به صورت گام به گام انجام شد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه در مرحله نخست یک هزار و 700 متر این دژ برداشته شد و هم اکنون در حال تهیه طرح جامع در راستای ایجاد فضای گردشگری این منطقه هستیم، گفت: این فضا که در زمان هشت سال دفاع مقدس رویکرد ارزشی داشت، در راستای رونق گردشگری پذیرای گردشگران خواهد شد.

  محمد اجرای این طرح را توسط سازمان منطقه آزاد اروند عنوان و بیان کرد: اگر روند آزادسازی به این ترتیب ادامه یابد، شاهد بهره برداری بیشتر مردم از ساحل رودخانه ها خواهیم بود و با حضور سرمایه گذاران بیشتر در این منطقه، به تدریج دژ خاکی برداشته خواهد شد.

مشاور رییس جمهور عنوان کرد: با برداشته شدن دژ خاکی در مینوشهر بهره مندی هر چه بیشتر از فضای ساحلی منطقه فراهم می شود و چشم انداز مطلوبی در زمینه گردشگری ایجاد و زمینه مناسبی برای جذب گردشگران فراهم خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد:دژ مرزی در مینوشهر طی چند مرحله برداشته می شود

محمد:دژ مرزی در مینوشهر طی چند مرحله برداشته می شود