مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-15سياسي

جامعه مدرسین: سلوک مردمی و انقلابی از ویژگی های آیت الله علوی گرگانی بود


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ارتحال آیت الله العظمی علوی گرگانی (ره) را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی از اساتید حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم (انا لله و انا الیه راجعون) ارتحال عالم برجسته و فقیه عالی قدر حضرت آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی(رحمه الله علیه) موجب تأثر و تألم گردید.

این فقیه بصیر و انقلابی سالها در حوزه های علمیه به نشر معارف اسلامی و ترویج علوم مکتب اهل بیت(علیهم السلام) همت گماشت و به تربیت طلاب و فضلای گرانقدر پرداخت.

سلوک مردمی و انقلابی، حمایت و پشتیبانی صریح از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و همچنین زهد و ساده زیستی، از وجوه برجسته شخصیت آن عالم فرزانه و جلیل القدر است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رحلت این عالم مجاهد و ارجمند را محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع معظم تقلید(دامت برکاتهم)، حوزه های علمیه، مردم شریف استان گلستان، فرزندان محترم و ارادتمندان و بازماندگان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عالم ربانی، رحمت و مغفرت الهی و برای مصیبت دیدگان، صبر و اجر مسألت می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه مدرسین: سلوک مردمی و انقلابی از ویژگی های آیت الله علوی گرگانی بود

جامعه مدرسین: سلوک مردمی و انقلابی از ویژگی های آیت الله علوی گرگانی بود