مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 19:372022-03-15بين الملل

ناکام گذاشتن طرح ریاض برای انفجار خودروهای بمبگذاری در صنعا


دستگاه اطلاعاتی دولت نجات ملی یمن از ناکام گذاشتن طرح ریاض برای منفجر کردن خودروهای بمبگذاری شده در صنعا و برخی دیگر از استانهای تحت کنترل انصارالله یمن خبر داد.

- به نقل از المسیره، دستگاه های امنیتی دولت نجات ملی یمن، جزییات مربوط به خنثی سازی عملیات سرویس اطلاعات سعودی برای ایجاد بی ثباتی در چند استان یمن را منتشر کردند.

بر اساس این گزارش دستگاه امنیتی دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: دشمن با تشکیل باند تروریستی و تجهیز خودروهای بمبگذاری شده و ارسال آن به استانهای آزاد یمن به دنبال هدف قرار دادن افراد بی گناه بود.

دستگاه های اطلاعاتی یمن با اعلام اینکه هدف سازمان اطلاعات عربستان سعودی ایجاد بی ثباتی در یمن بوده است، خبر دادند که طرف سعودی با جذب تعدادی افراد خیانتکار در استان مأرب و تشکیل یک گروهک، سه خودرو را بمب گذاری و آن ها را برای ارسال به چند استان یمن از جمله پایتخت این کشور آماده کرده بود.

سرویس های امنیتی یمن در این خصوص اعلام کردند: بنابر اطلاعات به دست آمده، تیم های تحقیقاتی و نظارتی را پخش و در نقاط مورد نظر مستقر کردیم و ضمن بالابردن سطح آماده باش، ایست های بازرسی ایجاد کردیم و بازرسی ها را تشدید کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکام گذاشتن طرح ریاض برای انفجار خودروهای بمبگذاری در صنعا

ناکام گذاشتن طرح ریاض برای انفجار خودروهای بمبگذاری در صنعا