مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 21:572022-03-15حوادث

جنایت برای اخاذی از زن پولدار!


مرد 40 ساله ای که در یک ماجرای تکان دهنده زن پولداری را به قصد اخاذی از وی، به قتل رسانده است روز گذشته جزییات این جنایت وحشتناک را در حالی مقابل میز قاضی ویژه قتل عمد مشهد تشریح کرد که مدعی بود به دلیل ورشکستگی و سرمایه گذاری در شرکت هرمی و همچنین رمز ارز بدهکاری صدها میلیونی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، متهم این پرونده جنایی که در مخمصه سوالات تخصصی قاضی محمود عارفی راد افتاده بود، به ناچار تصمیم گرفت حقیقت ماجرای قتل زن پولدار در خانه مجردی را بازگو کند.

او به قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: پدرم در زمینه کانال سازی کولر فعالیت می کرد و من هم به این شغل روی آوردم و زندگی خوبی داشتم تا این که به تحریک و ترغیب دوستانم وارد شرکت هرمی ب شدم که مدعی بودند از وزارتخانه مجوز دارند.

من هم در آن شرکت مبالغی را سرمایه گذاری کردم و به دنبال افراد دیگر افتادم تا با عضو کردن آن ها در شرکت به سود هنگفت خیالی برسم! آن ها در جلسات توجیهی شرکت چنین وانمود می کردند که هرکسی پول بیشتری سرمایه گذاری یا افراد بیشتری را جذب کند در طول چند ماه به پول های بادآورده خواهد رسید.

وقتی اظهار می کردند فلانی با پراید می آمد اکنون شاسی بلند خارجی سوار می شود من هم بیشتر تشویق می شدم به همین دلیل با پیشنهاد دیگر دوستانم یک خودروی صفر لیزینگی (اقساط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت برای اخاذی از زن پولدار!

جنایت برای اخاذی از زن پولدار!