مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 22:572022-03-15سياسي

«رضا باقری اصل » معاون امور مجلس وزارت ارتباطات شد


با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا باقری اصل به عنوان معاون امور دولت، مجلس و استان های وزارت ارتباطات منصوب شد.

- به نقل از وزارت ارتباطات، عیسی زارع پور با تقدیر و تشکر از سید حسین دهدشتی، طی حکمی رضا باقری اصل را به سمت معاون امور دولت، مجلس و استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

بر اساس این حکم، ارتباط مستمر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های مربوطه در جهت هماهنگی و اطلاع رسانی برنامه ها و اهداف ، پاسخگویی بهنگام و سریع به سوالات و ابهامات نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، پیگیری تصویب لوایح و طرح های مرتبط با وزارتخانه، سازمان ها و شرکت های وابسته در مجلس شورای اسلامی ، پیگیری امور مرتبط با وزارتخانه، سازمان ها و شرکت های وابسته در کمیسیون های ذیربط هیأت دولت ، ایجاد وحدت رویه، انسجام و هماهنگی در اجرای سیاست های ابلاغی وزارتخانه بین واحدهای سازمانی مستقر در استان ها و هماهنگ کردن همه واحدهای تابعه استانی در جهت عملیاتی شدن برنامه های کلان وزارتخانه در استان ها و نظارت بر عملکرد آنها از اهم انتظارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رضا باقری اصل است.

رضا باقری اصل دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از سازمان مدیریت صنعتی و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رضا باقری اصل » معاون امور مجلس وزارت ارتباطات شد

«رضا باقری اصل » معاون امور مجلس وزارت ارتباطات شد