مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 08:272022-03-16سياسي

نمازجمعه کارگاه سازندگی و فرهنگی است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فعالیت های مختلف ستاد نمازجمعه اظهار داشت: نمازجمعه ه کارگاه سازندگی و فرهنگی تبدیل شده است.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی سه شنبه شب در دیدار با اعضای ستاد نمازجمعه ساری بابا تقدیر از تلاش های اعضای ستاد نمازجمعه ساری اظهار داشت: باید درس خدمت کردن را از نظام طبیعت بیاموزیم.

وی با عنوان اینکه بخشی از خدمات، معنوی، الهی و آخرتی است، افزود: اعضای ستاد نمازجمعه خدمات معنوی و الهی ارائه می دهند که جای تقدیر دارد و قابل مقایسه با دیگر خدمات نیست.

وی با اظهار اینکه مصلی ساری در حوزه های گوناگون فعالیت های زیادی داشته است، افزود: در شرایط کرونایی طی دو سال اخیر کارگاه دوزندگی، توزیع لوازم و بسته های معیشتی از جمله اقدامات انجام شده در مصلی بوده است.

آیت الله محمدی لایینی برپایی نمایشگاه های فرهنگی مختلف، انجام جلسات و یادواره های متعدد را از دیگر اقدامات بیان کرد و با ابراز رضایت از خادمان نمازجمعه و مصلی اظهار داشت: این خادمان در روز جمعه به نمازگزاران خدمت ارائه می دهند.

امام جمعه ساری برخورد خوب و خوش با نمازگزاران را از خادمان ستاد نمازجمعه درخواست کرد و افزود: رضایت مردم از خادمان بزرگترین سرمایه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازجمعه کارگاه سازندگی و فرهنگی است

نمازجمعه کارگاه سازندگی و فرهنگی است