مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-16سياسي

توصیه های نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: مسئولیت جدید سنگری برای ارائه خدمت خواهد بود که باید با نگاه جهادی وارد این سنگر خدمت شوید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: مسئولیت جدید سنگری برای ارائه خدمت خواهد بود که باید با نگاه جهادی وارد این سنگر خدمت شوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی در دیدار سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مسئولیت جدید سنگری برای ارائه خدمت ییشتر به مردم خواهد بود و باید با نگاه جهادی وارد این سنگر خدمت شوید.

امام جمعه زاهدان افزود: در حوزه علوم پزشکی خلاها و مشکلاتی داریم اما خدمات زیادی هم ارائه شده که نه از حیث شخصی بلکه از حیث جایگاه حقوقی این خدمات باید برای مردم بیان شود تا مایه دلگرمی و امیدواری آنها گردد.

آیت الله محامی بیان داشت: متاسفانه کم کاری و سوء مدیریت هایی در استان وجود دارد اما خدمات زیادی در عرصه های مختلف ارائه شده و ما باید تلاش خود را به کار گیریم تا مردم را نسبت به خدمات ارائه شده توجیه کنیم و اگر جایی شائبه وجود داشت پاسخگو باشیم و مجاز نیستیم آبروی خود و نظام اسلامی را به خطر بیندازیم.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان مرزدار سلامت و بهداشت و گستردگی کار در این حوزه فراوان است که نیاز به توفیق الهی و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

توصیه های نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان