مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-16سياسي

همایش ملی خلیج فارس پرشکوه تر از همیشه در بوشهر برگزار می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، همایش ملی خلیج فارس پرشکوه تر از همیشه در بوشهر برگزار می شود.

- ، محمد تقی ایرانی سه شنبه شب در نشست هماهنگی برگزاری همایش ملی خلیج فارس اظهار داشت: خلیج فارس نه تنها در خاورمیانه و آسیا بلکه در جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و پیوند چند هزار ساله با تمدن ایرانی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه خلیج فارس همواره مورد توجه قدرت های سیاسی نظامی و اقتصادی بوده است افزود: برگزاری همایش ملی خلیج فارس علاوه بر معرفی هویت و پیوندهای تاریخی و فرهنگی ایران با جنوب و شرق آسیا منجر به یک نوع هم اندیشی میان نخبگان سیاسی و اقتصادی و علمی در جوامع و ملت های ساکن پیرامون این دریای پارسی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: با توجه به محورها و موضوعات این همایش که توسط دانشگاه خلیج فارس برگزار می گردشود، انتظار داریم فرهنگ و تمدن دریایی این منطقه به همگان معرفی شود و پیوندهای اجتماعی دریا و ساحل و هویت اصلی دریایی را که بازتاب فرهنگی مردم در این مرز و بوم بویژه مردم استان بوشهر هستند را مستحکم تر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی خلیج فارس پرشکوه تر از همیشه در بوشهر برگزار می شود

همایش ملی خلیج فارس پرشکوه تر از همیشه در بوشهر برگزار می شود