مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-16سياسي

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان معرفی شد


در مراسمی با حضور معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی «محمد برزعلی» به عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان معرفی شد.

- ، آیین تودیع و معارفه رییس جهاد کشاورزی گلستان بعد از ظهر سه شنبه با حضور معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در سالن شهید ابراهیمی نژاد دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گرگان برگزار شد.

حسین دماوندی نژاد ضمن تقدیر از فعالیت های هشت ساله مختار مهاجر رییس پیشین جهاد کشاورزی گلستان اظهار کرد: نسبت جمعیت روستایی به شهری در استان گلستان تقریباً برابر است و این امر به معنای آن است که عرصه های تولید در روستاهای گلستان زنده و پویا است و با جدیت دنبال می شود.

دماوندی نژاد افزود: موقعیت اقلیم کشور ما ممتاز و بی بدیل است و در بین تمام استان ها خداوند به دو استان گلستان و کرمان در بخش کشاورزی عنایت ویژه ای داشته است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: استان گلستان به رکورد 14 میلیون جوجه ریزی در ماه بهمن دست یافت که رکوردی بسیار بی نظیری است و این تولیدات آرام آرام روانه بازار می شود.

دماوندی نژاد اضافه کرد: استان گلستان نقش بسیار کوچکی در تامین گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز داشت اما در دو یا سه برنامه اخیر با شناختن ظرفیت های خود، خصوصاً در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی توانست یکی از استان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان معرفی شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان معرفی شد