مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-16اقتصادي

برپایی نمایشگاه و بازارچه نوروزی در نقاط گردشگری همدان


معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: در ایام نوروز 1401، بازارچه های صنایع دستی در چند نقطه گردشگری برپا می شود و گردشگران از کارگاه های صنایع دستی نیز می توانند بازدید کنند.

- هاشم مظاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال سفرهای نوروزی را خواهیم داشت،  نمایشگاه سوغات و صنایع دستی نیز در سراسر استان برپاست.

وی با بیان اینکه برنامه های صنایع دستی در سه محور برگزار می شود ادامه داد: یکی برگزاری بازارچه صنایع دستی، اجرای زنده صنایع دستی و طرح کارگاه گردی برای نوروز 1401 برنامه ریزی شده است.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان عنوان کرد: اجرای زنده صنایع دستی در رشته های معرق کاری، عروسک بافی، سفال، مصنوعات چرمی و نقاشی روی سفال در کنار اماکن موزه ای و نقاط خاص پیش بینی شده است.

  وی یادآور شد: طرح کارگاه گردی در کارگاه های شاخص لاله جین، همدان و در شهرستان ها از جمله تویسرکان و ملایر مدنظر است که اطلاع رسانی صورت می گیرد تا مسافرها در صورت تمایل از نزدیک با آنها آشنا شوند.

مظاهری خاطرنشان کرد: بازارچه های صنایع دستی نیز در کنار اماکن پربازدید همدان از جمله تپه هگمتانه، آرامگاه بوعلی، تله کابین و ورودی غار علیصدر در صورت بازگشایی و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه و بازارچه نوروزی در نقاط گردشگری همدان

برپایی نمایشگاه و بازارچه نوروزی در نقاط گردشگری همدان