مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-16سياسي

صدری نیا: «غیررسمی 4» شیرین ترین قسمت غیررسمی هاست/ پخش در ایام نوروز


کارگردان مستند «غیررسمی» با اشاره به اینکه رهبری در این دیدار ها وحدت بین گروه ها به وجود می آورند، می گوید در این دیدار می بینیم مقام معظم رهبری چطور به موضوع طنز توجه دارند و آن را یکی از ابزار های جهاد تبیین در نظر می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، کارگردان مستند غیررسمی با اشاره به اینکه رهبری در این دیدار ها وحدت بین گروه ها به وجود می آورند، می گوید در این دیدار می بینیم مقام معظم رهبری چطور به موضوع طنز توجه دارند و آن را یکی از ابزار های جهاد تبیین در نظر می گیرند.

محمدعلی صدری نیا، کارگردان مستند غیررسمی که روز گذشته نشست خبری آن در سالن مهر حوزه هنری برگزار شد، در گفتگو با جوان در رابطه با طرح اولیه و فرآیند تولید این مستند ها گفت: تولید مستند غیررسمی از اسفند ماه سال 97 فرآیند و بحث ابتدایی اش شکل گرفت و کم کم و مرحله به مرحله از بازبینی و طراحی فرمی کار تا مراحل تولید و ضبط مصاحبه ها پیش آمد.

دلیل این کار هم این بود که جلسات پنج شنبه ای رهبر معظم انقلاب که از سال 95 به این شیوه و سبک شروع شده بود که تا سال 98 و قبل از شیوع ویروس کرونا ادامه داشت، قبلاً رسانه ای نمی شد و فضای آن اینگونه بود که جلسات داخلی و غیررسانه ای محسوب می شدند، اما افرادی که همیشه در این جلسات حاضر می شدند، اقبال و استقبالی داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدری نیا: «غیررسمی 4» شیرین ترین قسمت غیررسمی هاست/ پخش در ایام نوروز

صدری نیا: «غیررسمی 4» شیرین ترین قسمت غیررسمی هاست/ پخش در ایام نوروز