مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-16دانش

استقبال دانشگاه سمنان از حضور جهاددانشگاهی استان در دانشگاه


رییس دانشگاه سمنان ضمن استقبال از حضور جهاددانشگاهی استان در این دانشگاه گفت: ایجاد فاصله بین جهاددانشگاهی و دانشگاه سمنان به زیان هر دو بوده است.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه سمنان ضمن استقبال از حضور جهاددانشگاهی استان در این دانشگاه گفت: ایجاد فاصله بین جهاددانشگاهی و دانشگاه سمنان به زیان هر دو بوده است.

دکتر مسعود نصیری زرندی در نشستی با سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان ضمن استقبال از حضور جهاددانشگاهی در این دانشگاه و ایجاد دفتر جهاددانشگاهی استان با هدف ارتباط بیشتر با اساتید و دانشجویان این دانشگاه مادر اظهار کرد: دانشگاه سمنان آمادگی دارد برای ارتباط بیشتر با جهاددانشگاهی ، تفاهمنامه ای با این نهاد انقلابی منعقد و زمینه های همکاری بیشتر این دو نهاد علمی را بیش از پیش فراهم کنند.

وی با اذعان به اینکه نخستین گام برای توسعه و تعمیق همکاری ها انعقاد یک تفاهمنامه مشترک است افزود: دانشگاه سمنان در چند سال اخیر تفاهمنامه هایی با دستگاه های دیگر و از جمله فنی و حرفه ای استان و.

منعقد کرده و این تفاهمنامه ها به اجرای برنامه های خوبی در استان انجامیده است.

نصیری زرندی با بیان اینکه جهاددانشگاهی همزمان با انقلاب و در دل دانشگاه ها شکل گرفت ادامه داد: حضور جهاددانشگاهی در دانشگاه ها، هم به نفع جهاد و هم به نفع دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال دانشگاه سمنان از حضور جهاددانشگاهی استان در دانشگاه

استقبال دانشگاه سمنان از حضور جهاددانشگاهی استان در دانشگاه