مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-16بين الملل

تبریک «پوتین»،«اردوغان» و «پاشینیان» به «سردار بردی محمداف»


رؤسای جمهور روسیه، ترکیه در گفت وگویی تلفنی، پیروزی «سردار بردی محمداف» در انتخابات ریاست جمهوری ترکمنستان را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه با قربانقلی بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان و سردار بردی محمداف رییس جمهور منتخب این کشور تلفنی گفت و گو کرد.

پوتین برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری را که به نقطه عطف مهمی در تاریخ معاصر ترکمنستان تبدیل شد، صمیمانه به رهبر ترکمنستان تبریک گفت.

در این گفت وگوی تلفنی، طرفین بر تعهد دو کشور به روابط سنتی دوستی، حسن همجواری و همکاری های متقابل سودمند که منافع مشترک را تامین می کند، مجدداً تاکید کردند.

روسای جمهور با ابراز اطمینان از اینکه روابط سازنده بین دولت ها با رشد قوی تر و سودمندتر به نفع دو کشور ادامه خواهد یافت، بهترین آرزوهای خود را برای یکدیگر و مردم هر دو کشور بیان کردند.

پوتین پیروزی قاطعانه رییس جمهور جدید ترکمنستان در انتخابات را تبریک گفت و برای وی در این پست مهم و پر مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

رییس جمهور منتخب ترکمنستان نیز با ابراز قدردانی صمیمانه از تبریک و آرزوهای صمیمانه رهبر روسیه، آمادگی خود را برای ادامه مسیر آغاز شده توسط قربانقلی بردی محمداف در جهت گسترش تدریجی مشارکت سودمند دوجانب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک «پوتین»،«اردوغان» و «پاشینیان» به «سردار بردی محمداف»

تبریک «پوتین»،«اردوغان» و «پاشینیان» به «سردار بردی محمداف»