مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:122022-03-16سياسي

9 هزار نفر برای اردوهای راهیان نور در مازندران ثبت نام کردند


رییس ستاد راهیان نور مازندران با بیان اینکه تاکنون 9 هزار نفر برای شرکت در اردوهای راهیان نور ثبت نام کردند، گفت: پیش بینی می شود این تعداد از 10 هزار نفر فراتر رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه دوسال برنامه اردوی رهیان نور تحت تأثیر آن قرار گرفت اما امسال در اسفند با توجه به رایزنی های انجام شده، ستادی در سپاه کربلا برای بستر سازی و اطلاع رسانی راهیان نور شکل گرفت.

سرهنگ مجیدی ادامه داد: اردوگاه های ما در منطقه خوزستان اردوگاه شهید جعفرزاده و یادمان هفت تپه و اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر آماده شد زیرا هفت تپه بخش بزرگی از خاطرات دوران دفاع مقدس و لشکر 25 کربلا است و رزمندگان و ایثارگران مازندرانی خاطرات خوبی دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 9 هزار نفر برای شرکت در اردوهای راهیان نور شرکت کردند، افزود: پیش بینی می شود 10 هزار نفر از اردوی راهیان نور استقبال کنند.

4500 زائر پذیرش شدند سرهنگ روح الله صادقی مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک نیز با بیان اینکه بعد از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا ، اردوی راهیان نور در حال برگزاری است، افزود: از 15 اسفندماه تاکنون بیش از چهار هزار و 500 زائر را میزبانی کردیم.

وی با بیان اینکه زائران یک شب در اردوگاه اندیمشک اسکان می یابند، افزود: بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین و هفت تپه و اردوگاه شهید بلبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هزار نفر برای اردوهای راهیان نور در مازندران ثبت نام کردند

9 هزار نفر برای اردوهای راهیان نور در مازندران ثبت نام کردند