مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-16سياسي

آشوری: اقدام اخیر سپاه نشانه اشراف دقیق اطلاعاتی بود


اقدام اخیر سپاه در موشک باران مرکز جاسوسی صهیونیست ها در شمال اخیر، نشانه هوشیاری دقیق و اطلاعاتی نسبت به تحرکات صهیونیست ها در آنسوی مرزهای کشورمان بود.

- محمد آشوری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران یکی از کانون های جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال عراق، نشانه صلابت ملی در شناسایی دقیق و مقابله هوشمندانه با تهدیدات پیرامون امنیت و اقتدار ملت ایران بود.

وی با بیان این که کشورهای همسایه ایران باید بدانند که استفاده از خاک آنها بر علیه جمهوری اسلامی ایران و ملت ما تاوان سنگینی خواهد داشت، تصریح کرد: ایران همواره یار همسایگان خود در بحران ها و گرفتاری ها بوده و فراموش نمی کنیم که شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی با اقدام به موقع و در حالی که همه دنیا دست رد بر سینه اقلیم کردستان عراق زده بودند، به یاری آنان شتافت و آنها را از قتل عام داعش نجات داد اما حالا تبدیل شدن خاک این منطقه به جولانگاه جاسوسان صهیونیستی برای ملت ایران قابل قبول نیست.

به گفته این عضو مجمع نمایندگان هرمزگان، ملت ایران با نثار خون صدها هزار شهید به امنیت و اقتدار امروز رسیده و از آن با تمام وجود دفاع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوری: اقدام اخیر سپاه نشانه اشراف دقیق اطلاعاتی بود

آشوری: اقدام اخیر سپاه نشانه اشراف دقیق اطلاعاتی بود