مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-16سياسي

اعزام 500 زائر از کازرون به مناطق عملیاتی جنوب


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: بیش از 500 نفر از زائرین خواهر و برادر این شهرستان با مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس جنوب اعزام می شوند.

- سرهنگ غلامرضا توکل چهارشنبه 25 اسفند به خبرنگاران گفت: پس از دوسال وقفه در اجرای سفرهای راهیان نور، با همت حوزه های مقاومت بسیج محلات و دانشجویی زائرین اعزامی از شهرستان کازرون در 4 مرحله با 11 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شده و خواهند شد.

توکل اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونا، این اعزام ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود و زائران باید سه دوز واکسن را زده باشند.

این مقام نظامی گفت: اردوها به مدت 3 و4 روزه و برنامه بازدید از یادمانهای دفاع مقدس در جنوب کشور خواهد بود.

وی اضافه کرد: جلسه هماهنگی برای اعزام زائرین به مناطق عملیاتی با حضور فرماندار ویژه شهرستان و مسئولین در فرمانداری شهرستان برگزار و با همکاری و عنایت مسئولان شهرستان هزینه اعزام برای اغلب افراد رایگان شد و در برخی موارد هم 50 هزار تومان بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون یادآور شد: راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، بهترین فرصت برای محقق شدن بیانیه گام دوم انقلاب برای نسل جوان است که کاملاً تکالیف و اهداف مدنظر انقلاب بوده و همچنین بازگو نمودن جهاد تبیین که می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 500 زائر از کازرون به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام 500 زائر از کازرون به مناطق عملیاتی جنوب