مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-16سياسي

اساسنامه باشگاه دانش پژوهان جوان و شورای هنر به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید


اساسنامه باشگاه دانش پژوهان جوان، شورای هنر و اختیارات علمی و آموزشی واگذار شده به ستاد نیروهای مسلح مورد تصویب نهایی شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تبریک ایام میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) درباره جلسه 858 این شورا گفت: این جلسه  بیستمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1400 بود و اساسنامه باشگاه دانش پژوهان جوان و اختیارات واگذار شده در حوزه علم و آموزش به ستاد کل نیروهای مسلح تصویب شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در این جلسه همچنین اصلاح آیین نامه شورای هنر نیز مورد تصویب اعضای محترم شورای عالی قرار گرفت.

عاملی درباره سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در این جلسه کلیات سند تحول که براساس تدابیر رهبر معظم انقلاب اصلاح شده است، مورد بررسی قرار گرفت ولی تکمیل آن به جلسات آتی موکول شد.

استاد دانشگاه تهران درباره جلسه ستاد هماهنگی و اجرای نقشه مهندسی فرهنگی نیز گفت: جلسه دهم این ستاد به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد که براساس مصوبه این جلسه مقرر شد بودجه اجرای برش استانی سند مهندسی فرهنگی هم در بودجه سالیانه و هم در برنامه های پنج ساله کشور تدبیر شود و کمیته ای با عض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسنامه باشگاه دانش پژوهان جوان و شورای هنر به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید

اساسنامه باشگاه دانش پژوهان جوان و شورای هنر به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید