مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-16حوادث

شب چهارشنبه پایان سال در شیراز تنها با یک حادثه مهم سپری شد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد که شب چهارشنبه پایان سال در این کلانشهر تنها با یک حادثه مهم سپری شد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد که شب چهارشنبه پایان سال در این کلانشهر تنها با یک حادثه مهم سپری شد.

محمدهادی قانع چهارشنبه 25 اسفند در جمع خبرنگاران عنوان کرد: از ساعت هفت و 30 دقیقه روز سه شنبه 24 اسفند ماه تا ساعت 24 تعداد 107 مورد عملیات اطفایی و امدادی به مرکز 125 سازمان آتش نشانی شیراز گزارش شد که 48 مورد آن مربوط به حوادث چهارشنبه پایان سال بود.

او افزود: عمده عملیات های انجام شده توسط آتش نشانان مربوط به آتش سوزی لاستیک و ضایعات بود که در سریع ترین زمان ممکن اطفا و از خسارت مالی و مصدومیت شهروندان جلوگیری شد، تنها یک حادثه مهم انفجار مواد محترقه به وقوع پیوست که منجر به مصدومیت 5 نوجوان و جوان 15 تا 22 ساله شد، البته آمار دقیق مصدومان توسط اورژانس ارائه می شود.

آماده باش 23 ایستگاه عملیاتی در چهارشنبه آخر سال قانع اضافه کرد: برای کاهش مخاطراتی که در چهارشنبه آخر سال وجود دارد علاوه آتش نشانانی که به طور معمول روزانه برای کار و تلاش آماده هستند، نیروها در شیفت استراحت نیز در آماده باش و از 150 نیروی تیم واکنش سریع داوطلب به منظور کمک رسانی استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب چهارشنبه پایان سال در شیراز تنها با یک حادثه مهم سپری شد

شب چهارشنبه پایان سال در شیراز تنها با یک حادثه مهم سپری شد