مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-16اجتماعي

بارش برف در 9 محور مواصلاتی گیلان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان با اشاره به برودت هوا در استان، گفت: پنج محور مواصلاتی گیلان با بارش شدید و همچنین چهار محور مواصلاتی دیگر نیز با بارش خفیف برف روبرو هستند.

- فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از بارش شدید برف در پنج محور مواصلاتی استان خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون در محور اسالم – خلخال، محور سیاهکل – دیلمان، محور بهارستان – آقچای، شفت - امامزاده ابراهیم و ارتفاعات رودبار - قوشه لانه شاهد بارش شدید برف هستیم.

وی با اشاره به میزان بارش برف در محورهای پربرف استان، افزود: در محورهایی همچون اسالم به خلخال در محدوده استان گیلان حدود 20 سانتی متر و همچنین در برخی از محورها ازجمله رودبار به قوه لانه شاهد کولاک برف هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان همچنین از بارش خفیف برف در چهار محور مواصلاتی استان خبر داد و گفت: محور پونل – خلخال، محور شوک – ملکوت، محور بلوردکان - خصیب دشت و ارتفاعات رودبار - ویه و کلیشم بارش خفیف برف در حال باریدن است.

مرادی همچنین با اشاره به وضعیت محورها در مرز استان های هم جوار نیز بیان کرد: در گردنه الماس در محور اسالم-خلخال شاهد بارش شدید برف تا 20 سانتیمتر و همچنین در گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل نیز شاهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در 9 محور مواصلاتی گیلان

بارش برف در 9 محور مواصلاتی گیلان