مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-16اقتصادي

شرط اقامت در هتل ها و رکورد سفر در قشم، کیش و شمال


رییس جامعه هتلداران ایران با اعلام این که فقط مسافران واکسینه شده در هتل ها پذیرفته می شوند، گفت: ظرفیت هتل های قشم، کیش و استان های شمالی، پیش از آغاز تعطیلات نوروز تقریبا تکمیل شده و جای خالی کمتری به نسبت صمناطق دیگر کشور دارند.

- جمشید حمزه زاده در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت اقامت مسافران نوروزی در هتل ها و اقامتگاه های رسمی، گفت: به غیر از کیش، قشم و استان های شمالی، در تمام نقاط کشور، ظرفیت خالی برای اقامت مسافران نوروزی وجود دارد.

به گفته او، در حال حاضر هتل ها و اقامتگاه های رسمی در جزیره قشم تا بیش از 95 درصد و در جزیره کیش تا بیش از 90 درصد تکمیل شده است.

حمزه زاده درباره نحوه پذیرش مسافران و تامین ایمنی و بهداشت آن ها در هتل ها، گفت: کارکنان هتل ها صددرصد واکسینه شده اند و مقرر است اگر کارمندی واکسن تزریق نکرده باشد تسویه حساب شود.

درباره پذیرش و استعلام مسافران نوروزی نیز همه هتل ها موظف شده اند از طریق سامانه جانا متعلق به وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به سامانه ایران من متصل شده و QR code دریافت کنند.

رییس هیات مدیران جامعه هتل داران کشور درباره شرایط پذیرش مسافران در هتل ها نیز اظهار کرد: سیاست هتل داران مبنی بر نپذیرفتن افرادی است که واکسن تزریق نکرده اند و یا فقط یک دُز واکسن دریافت کرده اند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط اقامت در هتل ها و رکورد سفر در قشم، کیش و شمال

شرط اقامت در هتل ها و رکورد سفر در قشم، کیش و شمال