مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-16حوادث

هیچ مورد فوتی و خسارت به اموال عمومی در شیراز نداشتیم


شب چهارشنبه پایان سال 1400 با کمترین حوادث پایان یافت و خوشبختانه هیچ مورد فوتی و یا خسارت به اموال عمومی را در بر نداشت.

- ، محمد هادی قانع، اعلام کرد: از ساعت 7:30 روز سه شنبه 24 اسفند ماه تا ساعت بیست و چهار، 107 مورد عملیات اطفایی و امدادی به مرکز 125 سازمان آتش نشانی شیراز گزارش شد که 48 مورد آن مربوط به حوادث چهارشنبه پایان سال بود.

وی تصریح کرد: عمده عملیات های انجام شده توسط آتش نشانان مربوط به آتش سوزی لاستیک و ضایعات بود که در سریع ترین زمان ممکن اطفا و از خسارت مالی و مصدومیت شهروندان جلوگیری شد، تنها یک حادثه مهم انفجار مواد محترقه به وقوع پیوست که منجر به مصدومیت 5 نوجوان و جوان 15 تا 22 ساله شد، البته آمار دقیق مصدومان توسط اورژانس ارائه می شود.

قانع اضافه کرد: برای کاهش مخاطراتی که در چهارشنبه آخر سال وجود دارد علاوه آتش نشانانی که به طور معمول روزانه برای کار و تلاش آماده هستند، نیروها در شیفت استراحت نیز در آماده باش و از 150 نیروی تیم واکنش سریع داوطلب به منظور کمک رسانی استفاده شد.

به گفته وی، علاوه بر این آتش نشانان در 20 نقطه پر خطر شهر استقرار داشتند تا در صورت وقوع حادثه بتوانیم در اسرع وقت به شهروندان خدمت رسانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مورد فوتی و خسارت به اموال عمومی در شیراز نداشتیم

هیچ مورد فوتی و خسارت به اموال عمومی در شیراز نداشتیم