مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 10:172022-03-16اجتماعي

تمهیدات ویژه پلیس راهور استان زنجان در ایام پایانی سال


رییس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهور استان زنجان از برنامه ریزی و اجرای برخی تمهیدات ویژه به منظور کاهش بار ترافیکی شهری در روزهای پایانی سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد حسن خلجی در جمع خبرنگاران با اشاره به آماده باش100 درصدی کارکنان پلیس راهور و حضور مضاعف تیم های این پلیس در سطح معابر و خیابان ها اظهار کرد: رصد دوربین های نظارتی، نشان می دهد که عبور عابران و موتورسیکلت سواران بدون توجه به چراغ راهنمایی و عدم رعایت حق تقدم و همچنین توقف کردن وسایل نقلیه در مکان های پارک ممنوع از عوامل اصلی تشدید بار ترافیکی در روزهای پایانی سال است.

  رییس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهور استان زنجان در این رابطه برخورد پلیس راهور با تخلفات نیز به صورت کاملاً جدی در دستور کار قرار گرفته و اعمال قانون توأم با رعایت ادب و احترام و حفظ شأن مردم به واحدهای اجرایی ابلاغ شده است.

وی به رانندگان توصیه کرد: از پارکینگ های عمومی برای پارک وسایل نقلیه خود استفاده کنند چراکه توقف وسایل نقلیه در پارکینگ های عمومی سطح شهر هم هزینه کمتری برای مالکان خودرو به همراه دارد و هم ضمن توجه به حقوق شهروندان در روان سازی ترافیک نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ویژه پلیس راهور استان زنجان در ایام پایانی سال

تمهیدات ویژه پلیس راهور استان زنجان در ایام پایانی سال