مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-16سياسي

شرکت راه آهن ملزم به بازپرداخت تسهیلات دریافتی برای توسعه حمل و نقل ریلی شد


شرکت راه آهن ملزم به بازپرداخت تسهیلاتی شد که به منظور توسعه و تکمیل مسیرهای صادراتی کشور و در راستای ارتباط با همسایگان دریافت می کند.

- ، نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 25 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 1401 کل کشور یک بند به شرح زیر به تبصره 3 الحاق کردند: بر اساس این مصوبه، رعایت موازین شرعی در قراردادهای مربوط به تامین منابع مالی خارجی (فاینانس) مندرج در این تبصره و سایر تبصره های این قانون الزامی است.

در جزء 1 اصلاحی بند (الف) این تبصره آمده است؛ - با رعایت بند(الف) ماده(4) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سال 1401 سقف تسهیلات تأمین مالی خارجی(فاینانس) برای طرحهای دولتی و غیردولتی معادل ریـالی سی میلیارد (30.

000.

000.

000) یورو تعیین می شود.

در مواردی که استفاده از تسهیلات مالی خارجی(فاینانس) منوط به تضمین دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بازپرداخت اصل و هزینه های تسهیلات مالی اخذ شده از منابع تأمین کنندگان مالی بانکهای کارگزار خارجی و بانکها و مؤسسات مالی و توسعه ای بین المللی باشد، وزیر امور اقتصادی و دارایی مجاز است پس از تصویب هیأت وزیران به نمایندگی از طرف دولت ضمانتنامه های کلی یا اختصاصی لازم برای طرحهای مذکور را ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت راه آهن ملزم به بازپرداخت تسهیلات دریافتی برای توسعه حمل و نقل ریلی شد

شرکت راه آهن ملزم به بازپرداخت تسهیلات دریافتی برای توسعه حمل و نقل ریلی شد